Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/34187

Title: Marketing y universidad análisis desde la perspectiva del egresado
Authors: Doña Toledo, Luis
Direction: Luque Martínez, Teodoro
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 2014
Submitted Date: 13-Jun-2014
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Marketing
Universidades
Mercados
Licenciados universitarios
Educación superior
Calidad
Administración
Evaluación
UDC: 658
5311.05
URI: http://hdl.handle.net/10481/34187
ISBN: 978-84-9083-136-6
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Doña Toledo, L. Marketing y universidad análisis desde la perspectiva del egresado. Granada: Universidad de Granada, 2014. 474 p. [http://hdl.handle.net/10481/34187]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
24034277.pdf4.71 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada