Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
2.-Revistas >
ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación Docencia Creativa >
ReiDocrea, 1 (2012) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/33571

Title: Docencia-Creativa: una estrategia de motivación a través de la difusión del conocimiento
Other Titles: Creative-Teaching: A Motivational Strategy Using the Dissemination of Knowledge
Authors: García-Ramírez, José Miguel
Issue Date: 2012
Abstract: Docencia-Creativa es un proyecto de innovación docente de la Universidad de Granada con la misión de publicar los trabajos que realiza el alumnado durante el curso académico. Supone una mejora global en el proceso de enseñanza-aprendizaje, porque implica la participación activa y creativa de ambas partes del proceso educativo, docentes y estudiantes.
Creative-Teaching is a teaching innovation project of the University of Granada with a mission to publish essays written by the students during the academic year. It represents an overall improvement in the teaching-learning process, because it involves the active and creative participation of both sides of the educational process, professors and students.
Sponsorship: Proyecto de Innovación Docente del Departamento de Psicología Social. Universidad de Granada
Publisher: Universidad de Granada
Description: Artículo editorial
Series/Report no.: ReiDoCrea;1
Keywords: Educación
Creatividad
Innovación
Empatía
Motivación
Education
Creativity
Innovation
Empathy
Motivation
URI: http://hdl.handle.net/10481/33571
ISSN: 2254-5883
Citation: García-Ramírez, J.M. Docencia-Creativa: una estrategia de motivación a través de la difusión del conocimiento. Reidocrea, 1: 1-3 (2012). [http://hdl.handle.net/10481/33571]
Appears in Collections:ReiDocrea, 1 (2012)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ReiDoCrea-Vol.1-Art.Editorial-Garcia.pdf92.77 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada