Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/31692

Title: Il Dottorato nel Processo di Bologna : le antinomie di un'Università che cambia : visioni, politiche, strategie: un’analisi comparativa del Dottorato di ricerca in Spagna, Italia, Danimarca e Regno Unito
Other Titles: Los estudios de doctorado en el Proceso de Bolonia : las antinomias de una universidad que va a cambiar, visiones, políticas y estrategias, análisis comparativo de los estudios de doctorado en España, Italia, Dinamarca y Reino Unido
The Doctorate in the Bologna Process. The antimonies of a changing Unviersity: views, policies and strategies
Authors: Ficco, Sabrina
Direction: Sevilla Merino, Diego
Palomba, Donatella
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Pedagogía
Issue Date: 2014
Submitted Date: 16-Oct-2012
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Pedagogía
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Títulos académicos
Universidades
Bolonia
Espacio Europeo de Educación Superior (EEES)
Política educativa
UDC: 378.2
5802
URI: http://hdl.handle.net/10481/31692
ISBN: 9788490289037
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Ficco, S. Il Dottorato nel Processo di Bologna : le antinomie di un'Università che cambia : visioni, politiche, strategie: un’analisi comparativa del Dottorato di ricerca in Spagna, Italia, Danimarca e Regno Unito. Granada: Universidad de Granada, 2014. 465 p. [http://hdl.handle.net/10481/31692]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
21001625.pdf3 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada