Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/31342

Title: L'orientamento, il tutorato e l'empowerment in presenza e a distanza nella transiziones all'università: esperienze italiane e spagnole a confronto
Other Titles: La orientación, la tutoría y el empowerment presencial y a distancia en la transición a la universidad, la experiencia italiana y española en comparación
Authors: Curatolo, Paola Rosa Anna
Direction: Simone, Aurelio
Olmedo Moreno, Eva María
Collaborator: Universidad de Granada. Programa Oficial de Doctorado en Ciencias de la Educación
Issue Date: 2014
Submitted Date: 19-Nov-2013
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Programa Oficial de Doctorado en Ciencias de la Educación
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Tutores y tutoría (Enseñanza)
Orientación
Universidades
Orientación pedagogica
Enseñanza superior
Estudiantes
UDC: 371.2
378
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/31342
ISBN: 9788490288917
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Curatolo, P.R.A. L'orientamento, il tutorato e l'empowerment in presenza e a distanza nella transiziones all'università: esperienze italiane e spagnole a confronto. Granada: Universidad de Granada, 2014. 230 p. [http://hdl.handle.net/10481/31342]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
22706501.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada