Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/30826

Title: La respuesta del consumidor a la publicidad en redes sociales: análisis del efecto de la presión publicitaria y la experiencia
Authors: Rejón Guardia, Francisco
Direction: Muñoz Leiva, Francisco
Sánchez Fernández, Juan
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 2014
Submitted Date: 11-Jul-2013
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Publisher: Universidad de Granada
Description: Proyecto de investigación n. 10-SEJ-6768.
Keywords: Consumidores
Consumo (Economía)
Publicidad
Redes sociales
UDC: 659
33
5306
URI: http://hdl.handle.net/10481/30826
ISBN: 9788490287576
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Rejón Guardia, F. La respuesta del consumidor a la publicidad en redes sociales: análisis del efecto de la presión publicitaria y la experiencia. Granada: Universidad de Granada, 2014. 614 p. [http://hdl.handle.net/10481/30826]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
22505568.pdf9.6 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada