Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/29798

Title: Conceptualización y expresión lingüística del evento emocional en español (L1/L2) y francés: un enfoque cognitivo : análisis lingüístico y proposición didáctica
Other Titles: Conceptualisation et expression linguistique de l'évènement émotionnel en espagnol (L1/L2) et en français: une approche cognitive. Analyse linguistique et proposition didactique
Conceptualization and linguistic expression of the emotional event in spanish (L1/L2) and french: a cognitive approach. Linguistic description and pedagogical proposition
Authors: Gómez Vicente, Lucía
Direction: Castañeda Castro, Alejandro
Degache, Christian
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Lingüística General y Teoría de la Literatura
Issue Date: 2013
Submitted Date: 9-Nov-2012
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Lingüística General y Teoría de la Literatura
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Lengua española
Lengua francesa
Lingüística
Adquisición del lenguaje
Lenguaje y lenguas
Pedagogía
UDC: 800.7
5799
URI: http://hdl.handle.net/10481/29798
ISBN: 9788490286326
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Gómez Vicente., L. Conceptualización y expresión lingüística del evento emocional en español (L1/L2) y francés: un enfoque cognitivo : análisis lingüístico y proposición didáctica. Granada: Universidad de Granada, 2013. 497 p. [http://hdl.handle.net/10481/29798]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
21556787.pdf24.52 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada