Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/29514

Title: Análisis epistémico y cognitivo de tareas de proporcionalidad en la formación de profesores de Educación Primaria
Authors: Rivas Olivo, Mauro Alfredo
Direction: Díaz Godino, Juan
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Issue Date: 2013
Submitted Date: 8-Mar-2013
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Trabajo realizado parcialmente en el marco del Proyecto de Investigación EDU2010-14947 (MICINN-FEDER) y Grupo PAI FQM-126 (Junta de Andalucía)
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Teoría del conocimiento
Psicología cognitiva
Formación profesional de profesores
Educación primaria
UDC: 16
5803
URI: http://hdl.handle.net/10481/29514
ISBN: 9788490286029
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Rivas Olivo, M.A. Análisis epistémico y cognitivo de tareas de proporcionalidad en la formación de profesores de Educación Primaria. Granada: Universidad de Granada, 2013. 525 p. [http://hdl.handle.net/10481/29514]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
21849559.pdf6.08 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada