Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
2.-Revistas >
Gazeta de Antropología >
Nº 29/2 - 2013 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/28507

Title: Recensión de "Segregaciones y construcción de la diferencia en la escuela"
Authors: López López, Juan de Dios
Issue Date: Oct-2013
Abstract: Recensión del libro de F. Javier García Castaño y Antonia Olmos Alcaraz (eds.): Segregaciones y construcción de la diferencia en la escuela. Madrid, Trotta, 2012.
Book review of F. Javier García Castaño y Antonia Olmos Alcaraz (eds.): Segregaciones y construcción de la diferencia en la escuela. Madrid, Trotta, 2012.
Sponsorship: - Grupo de investigación Antropología y Filosofía (SEJ-126). Universidad de Granada. - Área de Antropología Social. Universidad de Jaén. - Laborarorio de Antropología Social y Cultural (HUM-472). Universidad de Almería. - Departamento de Filosofía II. Universidad de Granada.
Publisher: Universidad de Granada
Series/Report no.: Gazeta de Antropología;29(2): recensión 01 (2013)
Keywords: Segregación escolar
School segregation
Sistema educativo
Education system
Inmigración extranjera
Foreign immigration
Diversidad cultural
Cultural diversity
Reseña
URI: http://hdl.handle.net/10481/28507
ISSN: 2340-2792
2340-2792
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: López López, J.D. Recensión de "Segregaciones y construcción de la diferencia en la escuela". Gazeta de Antropología, 29(2): recensión 01 (2013). [http://hdl.handle.net/10481/28507]
Appears in Collections:Nº 29/2 - 2013

Files in This Item:

File Description SizeFormat
GA 29-2 Recension 01 Juan D.Lopez.pdf115.34 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada