Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/27783

Title: Los aspectos contextuales de la traducción publicitaria entre castellano y árabe
Authors: Kerras, Nassima
Direction: Faber Benítez, Pamela
Haidar Atik, Larosi
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Traducción e Interpretación
Issue Date: 2013
Submitted Date: 25-Jun-2012
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Traducción e Interpretación
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Lengua española
Lengua árabe
Traducción e interpretación
UDC: 659.1
82.035
5701.12
URI: http://hdl.handle.net/10481/27783
ISBN: 9788490285305
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Kerras, N. Los aspectos contextuales de la traducción publicitaria entre castellano y árabe. Granada: Universidad de Granada, 2013. 544 p. [http://hdl.handle.net/10481/27783]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
21595045.pdf11.91 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada