Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/2589

Title: El agua subterránea: estudio de esquemas de conocimiento en universitarios y estrategias didácticas para su aprendizaje significativo en estudiantes de secundaria
Authors: Fernández Ferrer, Gracia
Direction: González García, Francisco
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Issue Date: 2009
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Leída el 16 de octubre de 2009
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Aguas subterráneas
Acuíferos
Pedagogía
URI: http://hdl.handle.net/10481/2589
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18323406.pdf16.59 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada