Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/2395

Title: La gramática contrastiva como estrategia de aprendizaje y comunicación
Authors: Ciesielkiewicz, Monika
Direction: Guzmán Tirado, Rafael
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Filología Griega y Eslava
Issue Date: 2009
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Filología Griega y Eslava. Leída el 10 de junio de 2009
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Description: Incluye Resumen y Conclusiones en inglés
Keywords: Lingüística aplicada
URI: http://hdl.handle.net/10481/2395
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18146211.pdf86.22 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada