Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
2.-Revistas >
Profesorado. Revista de Curriculum y Formación del Profesorado >
Vol. 2,2 (1998) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/23159

Title: Evaluación de los diseños curriculares de Canarias desde la opinión del profesorado
Other Titles: Evaluation of the curricular designs in the Canary Islands from the point of view of the teachers
Authors: Cruz Guerra, Gloria Alicia de la
Issue Date: 1998
Abstract: El artículo describe la investigación realizada sobre las opiniones del profesorado en torno a los materiales curriculares editados por el Gobierno Canario para la difusión e implementación de la Reforma LOGSE en Primaria. La opinión del profesorado se ha extraído de un cuestionario y entrevistas. Finalmente se formulan algunas conclusiones e implicaciones.
The article describes the research carried out on the opinions of the teachers regarding the curricular materials edited by the Canary Island Government for the diffusion and implantation of the LOGSE reform at the Primary level. The opinions of the teachers were taken from a questionnaire and interviews. Finally, some conclusions and implications were formulated.
Sponsorship: Grupo FORCE (HUM-386). Departamento de Didáctica y Organización Escolar de la Universidad de Granada.
Publisher: Universidad de Granada
Series/Report no.: rev22COL3;22
Keywords: Diseños curriculares
Tenerife
Opinión del profesorado
Curricular designs
Opinions of the teacher
Spain
URI: http://hdl.handle.net/10481/23159
ISSN: 1138-414X (edición papel)
1989-639X (edición electrónica)
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Cruz Guerra, G.A. de la. Evaluación de los diseños curriculares de Canarias desde la opinión del profesorado. Profesorado, 2(2): (1998). [http://hdl.handle.net/10481/23159]
Appears in Collections:Vol. 2,2 (1998)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
rev22COL3.pdf49.68 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada