Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/22214

Title: La formación de las identidades de género entre jóvenes estudiantes de secundaria de Mérida, Yucatán, México: un desafío para la educación democrática del siglo XXI
Authors: Oliva Peña, Yolanda
Direction: Robles Sanjuán, Victoria
Aróstegui Plaza, José Luis
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Pedagogía
Issue Date: 2012
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Pedagogía. Leída el 27 de abril de 2012
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Identidad
Género
Jóvenes
Educación secundaria
Siglo XXI
UDC: 316.35
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/22214
ISBN: 9788490281703
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Other Identifiers: D.L.: GR 2337-2012
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20953501.pdf22.2 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada