Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/21762

Title: Potencial de aprendizaje y adaptación al contexto educativo. La prevención de problemas escolares en niños inmigrantes
Authors: Carles Gassin, Rosario
Direction: Calero García, María Dolores
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamiento Psicológico
Issue Date: 2012
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamiento Psicológico. Leída el 20 de abril de 2012
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Aprendizaje
Adaptación (Psicología)
Adaptación estudiantil
Emigración e inmigración
Niños
UDC: 159.9
6102
URI: http://hdl.handle.net/10481/21762
ISBN: 9788490281659
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Other Identifiers: D.L.: GR 2241-2012
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20940257.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada