Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/21029

Title: Modelización del comportamiento del consumidor online: el papel moderador de la cultura, el diseño web y el idioma
Authors: Alcántara-Pilar, Juan Miguel
Direction: Barrio-García, Salvador del
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 2012
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados. Leída el 30 de enero de 2012
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Mercados
Gestión
Internet
UDC: 658.8
681.3
5306
URI: http://hdl.handle.net/10481/21029
ISBN: 9788490280065
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Other Identifiers: D.L.: GR 1730-2012
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20746702.pdf7.66 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada