Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/19971

Title: Factores de sucesso de intervenção pedagógica em contexto inclusivo e multicultural. TEIP - Territórios Educativos de Intervenção Prioritária, Guimarães/Felgueiras. Portugal. Um estudo de caso
Authors: Melo Simoes, Maria Manuela
Direction: Sola Martínez, Tomás
Aznar Díaz, Inmaculada
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar
Issue Date: 2012
Submitted Date: 2011
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar. Leída el 27 de septiembre de 2011
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Educación multicultural
UDC: 376.7
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/19971
ISBN: 9788469493328
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Other Identifiers: D.L.:GR 903-2012
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20155062.pdf3.35 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada