Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/19440

Title: Metodología para el diseño de videojuegos educativos sobre una arquitectura para el análisis del aprendizaje colaborativo
Authors: Padilla-Zea, Natalia
Direction: Gutiérrez Vela, Francisco Luis
Medina-Medina, Nuria
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos
Issue Date: 2011
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos. Leída el 20 de junio de 2011
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Informática
Videojuegos
Aprendizaje
UDC: 681.3
37.02
3399
URI: http://hdl.handle.net/10481/19440
ISBN: 9788469463659
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Other Identifiers: D.L.: GR 4505-2011
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20058287.pdf7.17 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada