Show simple item record

dc.contributor.authorMaldonado, María Auxiliadora
dc.date.accessioned2012-01-10T12:51:11Z
dc.date.available2012-01-10T12:51:11Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issnISSN 1138-414X
dc.identifier.issnISSN 1989-639X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/19002
dc.description.abstractEn el estudio realizado interesó conocer la “cotidianeidad” de nuestras escuelas intentando detectar de manera sistemática los “problemas reales” que se desarrollan y bullen en cada institución. Al referirnos a "problemas reales" hablamos de las diversas maneras con que eclosionan en cada institución las deficiencias de calidad que padece la educación venezolana. El presente trabajo constituye un primer paso en las actuaciones realizadas: selección de factores indicadores de calidad en las escuelas.en_US
dc.description.abstractIn this research we are interneting to know “daily facts” in our schools. W intent to detect in a systematic way, the “real problems” in each institution. We understand by “val problems” the different ways the deficiencies of quality in the Venezuelan Education show up in each institution. The present work is the first step in order to select indicators of the quality in the schools.en_US
dc.description.sponsorshipGrupo de Investigación FORCE Universidad de Granadaen_US
dc.language.isospaen_US
dc.relation.ispartofseriesrev41COL3.;41
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.titleEl centro escolar y la calidad de la educación.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License