Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1825

Title: La adopción de una innovación basada en la Web. Análisis y modelización de los mecanismos generadores de confianza
Authors: Muñoz Leiva, Francisco
Direction: Luque Martínez, Teodoro
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 2008
Submitted Date: 2008
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados. Leída el 14 de marzo de 2008
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Internet
Bancos
Operaciones bancarias
Análisis de mercado
URI: http://hdl.handle.net/10481/1825
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
17346770.pdf5.38 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada