Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1818

Title: Efecto del feedback según niveles de motivación de los aprendices en el aprendizaje de tareas motrices de equilibrio dinámico
Authors: Vergara Tapia, María Angélica
Direction: Oña Sicilia, Antonio
Delgado Noguera, Miguel Ángel
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Educación Física y Deportiva
Issue Date: 2008
Submitted Date: 2007
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Educación Física y Deportiva. Leída el 6 de marzo de 2008
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Educación física
Motivación (Psicología)
Conducta
URI: http://hdl.handle.net/10481/1818
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
17342156.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada