Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1760

Title: Conocimientos, pensamientos, creencias y teorías implícitas del profesorado de Educación Física, de las aportaciones didácticas de la obra del pedagogo Francisco Amorós al desarrollo de la Educación Física moderna
Authors: Torres Campos, Beatriz
Direction: Peñafiel Martínez, Fernando
Cepero González, María del Mar
Torres Guerrero, Juan
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar
Issue Date: 2008
Submitted Date: 2008
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica y Organización Escolar. Leída el 6 de febrero de 2008
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords:  Pedagogía
Educación física
URI: http://hdl.handle.net/10481/1760
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
17323794.pdf7.04 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Refworks Export

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada