Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1701

Title: The identification of quality indicators in english language teaching: a study in compulsory and non-compulsory secondary level language education in the province of Granada
Authors: Pearse Hughes, Stephen
Direction: Madrid, Daniel
Harris, Tony
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Filologías Inglesa y Alemana
Issue Date: 2007
Submitted Date: 2007
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Filologías Inglesa y Alemana. Leída el 19 de diciembre de 2007
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Filología inglesa
Educación
Educación secundaria
Calidad
URI: http://hdl.handle.net/10481/1701
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1711701x.pdf4.14 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada