Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1658

Title: Significados institucionales y personales del teorema central del límite en la enseñanza de estadística en ingeniería
Authors: Alvarado Martínez, Hugo Alejandro
Direction: Batanero Bernabéu, Carmen
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Issue Date: 2007
Submitted Date: 2007
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática. Leída el 30 de noviembre de 2007
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Matemáticas
Pedagogía
Enseñanza
Ingeniería
Estadística
URI: http://hdl.handle.net/10481/1658
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
16888170.pdf5.88 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada