Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1581

Title: Descripción y caracterización del razonamiento inductivo utilizado por estudiantes de educación secundaria al resolver tareas relacionadas con sucesiones lineales y cuadráticas
Authors: Cañadas, María C.
Direction: Castro, Encarnación
Castro, Enrique
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Issue Date: 2007
Submitted Date: 2007
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática. Leída el 27 de julio de 2007
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Pedagogía
Educación secundaria
Matemáticas
Estudiantes
Estudiantes de enseñanza secundaria
URI: http://hdl.handle.net/10481/1581
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
16737556.pdf6.21 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada