Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos >
Departamento de Didáctica y Organización Escolar >
DDOE - Artículos >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/15108

Title: Análisis de las percepciones del profesorado y del alumnado de educación especial sobre sus habilidades comunicativas
Other Titles: Analysis of perceptions of professorship and students of special needs about their communicative competences
Authors: Domingo Segovia, Jesús
Gallego Ortega, José Luis
García Aróstegui, Ignacio
Rodríguez Fuentes, Antonio
Issue Date: 2010
Keywords: Competencias docentes
Habilidades comunicativas
Necesidades formativas
Formación inicial del profesorado
Educación especial
Teacher competencies
Communicative abilities
Formative needs
Pre-service teacher education
Special needs
URI: http://hdl.handle.net/10481/15108
ISSN: 1889-4208
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Domingo Segovia, J.; Gallego Ortega, J.L.; García Aróstegui, I.; Rodríguez Fuentes, A. Análisis de las percepciones del profesorado y del alumnado de educación especial sobre sus habilidades comunicativas. Revista Educación Inclusiva, 3(2): 47-64 (2010). [http://hdl.handle.net/10481/15108]
Appears in Collections:HUM871 - Artículos
DDOE - Artículos

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ed_inclusiva.pdf175.73 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada