Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Proyectos Fin de Máster >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/14593

Title: El mensaje ecológico en la publicidad. Análisis de su utilización y efectividad
Other Titles: Green advertising. Analysis of use and effectivenes
Authors: Rodríguez-Priego, Nuria
Direction: Montoro-Ríos, Francisco J.
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 2008
Abstract: El presente trabajo tiene como objetivo principal examinar el potencial de la comunicación comercial como instrumento de cambio del comportamiento del individuo hacia pautas de consumo de energía más sostenibles.
The main objective of this paper is to examine the potential of advertising as a tool for behavior change individual consumption patterns towards more sustainable energy.
Sponsorship: Univ. de Granada, Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados, Master en Marketing y Comportamiento del Consumidor. Leído el 25 de septiembre de 2008
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Mensaje ecológico
Anuncios
Publicidad
Marketing green
Advertising
Marketing
URI: http://hdl.handle.net/10481/14593
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Proyectos Fin de Máster

Files in This Item:

File Description SizeFormat
El_mensaje_ecologico_en_la_publicidad.pdf4.1 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada