Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
2.-Revistas >
Porta Linguarum >
Porta Linguarum, Nº18, junio 2012 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/14575

Title: La didáctica no parametral: hacia un nuevo paradigma en la formación de docentes de inglés.
Other Titles: Non-parametric didactics as a new paradigm in the training of english teachers
Authors: Marcela del Campo, M.
Issue Date: Jun-2012
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Didáctica no parametral
Autonomía
Propuestas alternativas
Autonomy
Complementary proposals
Non-parametrics
URI: http://hdl.handle.net/10481/14575
ISSN: 1697-7467
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Marcela del Campo, M.La didáctica no parametral: hacia un nuevo paradigma en la formación de docentes de inglés. Porta Linguarum, 18: 133-148 (2012). [http://hdl.handle.net/10481/14575]
Appears in Collections:Porta Linguarum, Nº18, junio 2012

Files in This Item:

File Description SizeFormat
8 Marcela.pdf282.37 kBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada