Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/14427

Title: La integración de un "process syllabus" en un curso de secundaria : imput, interacción, destrezas, L1 y L2 en la realización de "project work"
Authors: Roldán Tapia, Antonio Rafael
Issue Date: 1997
Sponsorship: Univ. Granada
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Description: 4 microfichas (392 fotogramas);11 X 15 cm.
Description: Antonio Rafael Roldán Tapia
Keywords: Lengua inglesa
Tesis doctorales
Estudio y enseñanza
URI: http://hdl.handle.net/10481/14427
ISBN: 8433822985
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File SizeFormat
2108.pdf233.49 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada