Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/14273

Title: Input, interacción y adquisición del inglés como lengua extranjera en el aula : fase de acceso
Authors: Tejada Molina, Gabriel
Issue Date: 1992
Sponsorship: Univ. de Granada, 1992
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Description: 7 microfichas (478 fotogramas);11 X 15 cm
Description: Reducción alta
Keywords: Lengua inglesa
Planificación educativa
Tesis doctorales
UDC: 802.0
37.02
URI: http://hdl.handle.net/10481/14273
ISBN: 8433817078
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
0887_1.pdf214.76 MBAdobe PDFView/Open
0887_2.pdf186.58 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada