Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1424

Title: Análisis de la publicidad preventiva de VIH/SIDA y su impacto en adolescentes en función de variables psicológicas
Authors: Bretón-López, Juana María
Direction: Buela-Casal, Gualberto
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamiento Psicológico
Issue Date: 2007
Submitted Date: 2007
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamiento Psicológico. Leída el 18 de febrero de 2008
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Psicología
Evaluación psicológica
Personalidad
Síndrome de inmunodeficiencia adquirida (SIDA)
Adolescentes
Publicidad por televisión
SIDA / VIH
URI: http://hdl.handle.net/10481/1424
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1657171x.pdf4.5 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada