Show simple item record

dc.contributor.advisorCastro, Encarnaciónen_US
dc.contributor.advisorCastro, Enriqueen_US
dc.contributor.authorMolina, Martaen_US
dc.contributor.otherUniversidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemáticaen_US
dc.date.accessioned2009-10-15T09:32:23Z
dc.date.available2009-10-15T09:32:23Z
dc.date.issued2007en_US
dc.date.submitted2007en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/1402
dc.description.sponsorshipTesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática. Leída el 9 de febrero de 2007en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isoesen_US
dc.publisherGranada: Universidad de Granadaen_US
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subjectPedagogía en_US
dc.subjectMatemáticas en_US
dc.subjectEducación primariaen_US
dc.titleDesarrollo de pensamiento relacional y comprensión del signo igual por alumnos de tercero de educación primariaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

  • Tesis
    Tesis leídas en la Universidad de Granada

Show simple item record

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License