Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/13990

Title: La teoría de las ambivalencias pedagógicas en la educación de la infancia desasistida del ambiente familiar
Authors: Ordóñez Vergara, María Jesús
Direction: Peiró y Gregori, Salvador
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Pedagogía
Issue Date: 1991
Submitted Date: 1990
Sponsorship: Tesis Univ. Granada, Dpto. de Pedagogía. Leída el 14 de diciembre de 1990
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Description: 6 microfichas (364 fotogramas); 11 X 15 cm
Keywords: Pedagogía
UDC: 37.015
5801
URI: http://hdl.handle.net/10481/13990
ISBN: 8433813234
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File SizeFormat
0666.pdf280.05 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada