Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/13893

Title: La orientación al mercado en el sector de turismo rural: Efectos en los resultados de la actividad empresarial y en el valor percibido por el mercado
Authors: Polo Peña, Ana Isabel
Direction: Frías Jamilena, Dolores María
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
Issue Date: 2010
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad. Leída el 28 de mayo de 2010
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Economía Financiera
Contabilidad
Turismo rural
UDC: 330.34
URI: http://hdl.handle.net/10481/13893
ISBN: 9788469353608
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18804159.pdf9.18 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada