Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1363

Title: Orientación al mercado y estrategia empresarial en la industria de productos alimenticios y bebidas
Authors: López Moreno, Lorenza
Direction: Sánchez Vizcaíno, Gonzalo
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 2006
Submitted Date: 2006
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados. Leída el 22 de diciembre de 2006
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Mercadeo
Industria
Productos alimenticios
Bebidas
Análisis de mercado
URI: http://hdl.handle.net/10481/1363
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
16494775.pdf3.74 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada